Поради батькам

Головна » Поради батькам   

 

 Безпека дітей в Інтернеті

Правила з Інтернет безпеки

 

Мобільний телефон для дитини – примха чи необхідність?

Ще декілька років тому такого питання не виникало зовсім, але зараз, воно є дуже актуальним. Тож, треба розібратися, чи потрібен дитині власний мобільний телефон.
Спочатку замислитеся - для кого насправді потрібен цей телефон? В першу чергу, він необхідний для батьків малюка. Адже з появою мобільного телефону у дитини, ви зможете в будь-яку хвилину зателефонувати їй та спитати де вона, і чому затримується у школі. Також ви будете знати, що і малюк зможе зателефонувати вам в разі потреби. Ще однією важливою складовою є те, що з мобілки можна звернутися у швидку допомогу чи міліцію – ви зможете завчити з дитиною ці важливі номери, щоб у випадку небезпеки дитина змогла самостійно викликати поміч.

Тепер щодо фінансового питання – покупка мобільного телефону для дитини, а потім постійне поповнення рахунку – це нова стаття витрат у сімейному бюджеті, і варто врахувати все це заздалегідь. Не виключайте можливості, що дитина може загубити мобільний телефон чи зламати, тому краще віддати перевагу нескладним та не коштовним моделям, які є більш практичними. Також варто сказати, що дорога модель телефону у дитини може послужити приманкою для злодіїв, тому все ж краще обрати простий телефон.

Ще однією позитивною якістю мобільного телефону є те, що можна контролювати місцезнаходження вашої дитини – таку корисну функцію надають мобільні оператори. Також ви можете дізнатися, як дитина витрачає гроші на рахунку, в які ігри грає, або на які веб-сторінки вона заходить.
Тож, плюси користування мобільним телефоном переважають мінуси. Сьогодні мобільний вже не примха та не розкіш, а предмет необхідності для спокою батьків. Якщо ви все ж вирішите придбати цей засіб зв’язку своєму малюку, слідкуйте за тим, щоб він не витрачав забагато часу на телефон. Все ж діти мають бігати у дворі та спілкуватися з однолітками, а не гратися в ігри на телефоні весь день.

 

Діти і інтернет: як і від чого захищати юних користувачів

Експерти визнають: соціальні мережі стали сучасним способом комунікації, і це факт, а значить, підлітки не можуть, та й не повинні обходити їх стороною. А завдання батьків - постаратися зробити так, щоб "фоточки і коменти" стали не більше ніж інструментом і доповненням до реального життя. І не змогли заподіяти дитині шкоди.

 

Поки що соціальні мережі не можуть гарантувати безпеку для користувачів. Так, недавні дослідження, які фахівці "Лабораторії Касперського" провели в соцмережі ВКонтакте, показали, що підліток без особливих зусиль може вийти на непризначений для нього контент - зокрема, на фото і відео сексуального характеру.

І це ще не найстрашніше зло, вважають експерти. діти активно розміщують на своїх сторінках особисті фотографії та конфідейнційну інформацію, повідомляють подробиці і плани на день, при цьому не піклуючись про налаштування, що дозволяють зробити її доступною лише для обмеженого кола користувачів. Намагаючись заробити популярність, підлітки часто додають у друзі людей, яких вони не знають в житті, знайомляться з ними, починають спілкуватися.

Не володіючи ще достатнім досвідом ведення діалогів в Мережі, юні користувачі часто стають жертвами або авторами образ, агресивної поведінки і провокацій.

У Європі та США для батьків експерти склали звід правил - Safeti Tips for Tweens and Tens.

Основні правила гри такі:

1.Перш ніж розмістити якесь фото(своє чи чуже), варто багато разів подумати- чи безпечно це. Знімок, потрапивши в мережу перестає бути особистим його може використовувати в своїх цілях хто завгодно.

2. Дитині не слід заводити в Мережі друзів серед тих, з ким вона не знайома в житті- під маскою цікавих і доброзичливих людей можуть ховатися зловмисники.

3.Чим менше особистої інформації - тим краще. Місце проживання, номер школи, телефон, інформація прое те, де і в який час буває дитина - все це може бути використано кимось у своїх цілях: шахраями, педофілами, грабіжниками .

4. Якщо підліток зібрався зустрітися з ким-небудь (не важливо, знайомими або малознайомими людьми), домовляючись про це у Мережі, для зустрічей потрібно вибрати відкрите і публічне місце, де є інші люди.

 5. Батьки повинні привчити дитину при будь-якій прорблемі, що виникла в ході контактів у соцмережах, повідомляти дорослим: будь то образлива реплака, провокації або дивні запитання.

6. Ну, і зрозуміло, і дорослим, і дітям, варто регулярно змінювати паролі, намагаючись використати різні нестандартні комбінації, що містять великі і мілі літери, символи, цифри. Не слід використовувати як паролі імена близьких, номери телефонів або дату народження, а також комбінації типу АВС 123. При таких паролях акаунт можна легко зламати, і він може бути використаний злдовмисниками в корисних цілях.

Додатково до цього фахівці рекомендують батькам самим ставати активними користувачами соцмереж. Тільки ті батьки, які вільно користуються інтернетом, розуміють, де і за яким віртуальним поворотом може ховатися небезпека для дитини, і як зробити її віртуальні комунікації найбільш безпечними.